Thursday, January 25, 2007

ATC Princess


Tiina on saanut jo nämä prinsessakorttini, joten laitankin ne jo tähän nähtäväksi. Tänään on jännä päivä, mulla on varmaankin kortteja odottamassa kotona....
Olen tehnyt nämä korttini etupäässä digitaalisena, mutta loppuvaiheessa sitten kuitenkin käyttänyt perinteistä kollaasitekniikkaa. Jotenkin se kynnys aivan digitaalisen ATC-kortin tekemiseen on liian korkea, vaikka muuten teenkin lähes kaikki työni digitaalisena ja sitten printtaan valmiin työn. Se on minulle luontevampi ja helpompi tapa sommitella ja käsitellä värejä.

These two princess ATC I've made first with computer and then used more traditional collage technics.

7 comments:

Anonymous said...

Hieno korttipari!

On muuten vaikea keksiä jotain uutta ATC-aihetta, kun päässä pyörii vaan muutama, jotka vielä vahvistuu kun tulen tänne katselemaan kuvia :)

Päässä valloillaan nyt prinsessat, balleriinat ja enkelit sekä jostain kumman syystä Twiggy ja 60-luku. Löytyisköhään meille niistä aihetta?

*Itkupilli* said...

Twiggy ja ballerina, molemmat houkuttelevia aiheita, minulle läheisiä 60-luvulta.

Anonymous said...

Olivatpas hienoja!
Sinulla on selvästi aivan mielettömän hyvä värisilmä. Koko tämä ATC-korttijuttu on minulle ihan uusi, en edes tiedä mitä tuo lyhenne tarkoittaa. x) Kauniita ne ovat kuitenkin. Millä ohjelmalla tietokoneella tuommoisia kuvia saadaan tehtyä? Jos osaisin, niin olisi kiva koittaa joskus itsekin opetella!

*Itkupilli* said...

Mä teen paintshop pro:lla, useimmat käyttää kyllä photoshoppia, mutta mä oon niin tottunut painttiin, etten osaa enää vaihtaa.

Anonymous said...

Tehdäänkö molemmat, eli 2 korttia?!

Ja sovitaanko vaihtoa joskus viikon päähän niin kortit on varmasti valmiina minullakin kun tuppaavat työt viemään suurimman osan ajasta taas :(

*Itkupilli* said...

Ok. tehdään niin.

Anonymous said...

Hienoja ovat nämä kortit, tosiaan!
Minusta muuten kannattaakin käyttää juuri sitä ohjelmaa, jonka itse hyvin hallitsee. Liian usein näkee photarilla väkerrettyjä juttuja, joissa kone filttereineen ja vipstaakeineen vaan vie ja tekijä vikisee ;)