Wednesday, April 18, 2007

Neulatyynyni - My pin cushion


Villapallo oli laittanut liikkeelle meemin neulatyynyistä. Minä olen niin epäkäytännöllinen ihminen, että mulla ei ennen sellaista edes ollut, mun ompelukone toimi myös neulatyynynä ja loput neulat oli missä sattu, mutta nyt kun me tehtiin Prinsessa Itkupillissä neulatyynyjä, niin minäkin halusin oman. Oli vaikea valita, mutta lopulta päädyin tähän vaaleanpunaiseen pääkallotyynyyn. Tosin en tiedä opinko oikeasti sitä käyttämään, vai lojuuko neula edelleen missä sattuu, mutta ompahan edes olemassa.

Villapallo has started meme about pin cushions. I'm so impractical, that I didn't even had one, but when we made some pin cushions at Prinsessa Itkupilli, I also wanted to have my own.

3 comments:

Trijnie said...

donn't lay your head on it

Anonymous said...

Ihana neulatyyny! Saa mun neulatyynyn näyttämään ällöttävän perinteiseltä ja tylsältä...

Mick said...

LMAO at your pin cushion - it's a beauty!